TACK FIA: SKIT FINT

Fia har fixa lite på min blogg.. de e bra.. Helgen har varit skit kul... Haha skrattat som aldrig förr.. Men ni alla vet ju jullans sjuka skämt. Körde iaf julias mammas bil i lördags.. Roligt... Skönt som fan o köra passat. Var hemma runt tre den kvällen o då däckade jag o linket hemma hos henne.. Söndagen blev de vaknade sedan åkte ja julia o hon ut på birran där jag köpte två kofter på rea....Helt otroligt.. Och inte gina ens utan HM: Skulle egentligen dricka igår men de blev inge av..Vi bestämde oss för att gö mat istället hemma hos linn för niklas hade ju magsjuka. Kommer hem till linn har lagt upp stripsen på en blåt o hett smör i stekpanann...ja vad fan händer då????? SPISEN ÄR SÖNDER. Kaosen bryter loss.. Jag får ringa sosalarm... De kom en snubbe men den gick inte å laga så de är bara o knäcka på varanat trapphus o leta en spis att låna.. Vi fick låna någons kille till slut... KINGEN!! Maten blev king god men jag spydde nästan för jag var så mätt.... Sedan åkte vi lite runt o hem till julia o så hela kvällen... var hemma strax runt halv två... Skit rädd när jag skulle åka hem själv från linn att pedofilen som springer naken med en luva över huvudet skulle komma ut springandes eftersom några hade sett han i tallnäs för någon dag sen...... Idag så har jag blivit väckt hela morgonen av massa folk....Ne ska nog börja stänga av mobilen under nattetid å morgontid.... Fan jag har sovit så dåligt så var helt slut imorse även om jag vaknade 12... Nej nu ska jag äta nåt sen ska jag va med Julia.

Kommentarer
Postat av: fiali

varsegod!!

2009-06-16 @ 01:04:33
URL: http://fialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0