Vad fan vare inte vinter nyss???

De är helt jävla sinnessjukt... Fan nyss var det vinter och på fredag är det sommarlov.. Tiden går för fort.. snart ligger man ju på dödsbädden....De vill jag inte.. Ett år från nu står man där lycklig student...Jag var ju förfan nyss bara 13 år och åkte runt på moppe med "moppegrabbarna" å hängde på Ib.. Nu går man runt och strosar på krogen och kör bil....Helt sjukt..Vad fan ska man göra nästa år då? Man har inte skolan längre att förlita sig på o få 1000 kr i månaden... Inge jobb så får de bli sosbidrag... Kommer inte kunna ta ett år av heller för livet är ju pengar tragiskt nog..Mest av allt vill jag utomlands i en månad.. Men hur ska jag kunna spara pengar? Beror på om man kanske får ett jobb under sommaren efter studenten o kunna åka utomlands för dom pengarna... Tror ja kommer vara utbränd vid 25 år iallafall.. Kommer grina sönder nästa år när man ska säga hejdå till skolan... Man har trots allt gått där nästan hela livet... Syrran tyckte de bästa som funnits var att lämna skolan...... Men då betyder det ju att man verkligen är på egen hand.... SENTIMENTAL EMMA??? POET BORDE MAN BLI:: NEJ BACK TO OSERIÖSA EMMAIS:H Dö stick i puppan där håll käften där bort... du ville ha glassssstrut... men du fick en bägare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0