Ja det märktes att det var fredagen den 13e igåår

Pank och utan mobil... Ja det blev man igår. Blir så jävla less hur fan kunde jag tappa bort mobil helevte, men jag tippar på att den är snodd eftersom den är avstängd nu. Fan mår skit dåligt över minneskortet som var i och mitt simkort med över 100 kr på. Är helt lost utan å ha en mobil. FAN.. Försöker få tag i Sanna också så hon kan kolla med Johanna om mobilen ligger i hennes bil om inte, så är den ju stulen eller sista utvägen att någon har lämnat in den på oskar. LESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsss


Iallafall så var det en rolig kväll så länge det varade. Först skjutsade pappa mig till billmans där linkan va, därefter kom sanna och jennie. Vi förfestade å sedan drog vi till oskars. Roligt vare väl där. Men tjejerna bara dansade o de tkr ja inte om så jag fick underhålla mig själv men tur att det fanns folk man kände=) Helt ok kväll faktiskt som slutade med en king kebabtallrik på....KEBAB city bästa kebaben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0