Jaha det var ett skämt

Igår så umgicks jag med syster i min bakisdag hela dagen. Såg melodifestivalen, jaha det var ett skämt..................... Visst hon som vann var väl ok. De var väl inge fel på hon och visst hade hon en jävla sjuk röst men ville att EMD eller Alcazar skulle vinna ja. Alcazar-stay the night tyckte jag va king ja!! Sundsvall hade bäst röster iaf! Gick hem runt 11 och slog på filmen Valkyria. Trodde den verkligen skulle vara mer gripande och bättre. Den var väl helt ok men trodde den fan skulle va dubbelt så mycke bättre.. Fan på reklamen såg den ju skit bra ut. Efter det slog ja på någon b film som ja såg klart sedan somnade jag. Vaknade runt 12 idag, kanske blir ut och övningsköra idag eller inte. För nu börjar de fan att riktigt dra ihop sig.. Inte många dagar kvar nu och jag vill verkligen inte misslyckas.....


Mobilen är verkligen stulen(U) Fan mår skit å va utan mobil, sedan hade man så många bilder sen kanske 3 år tillbaka på mobilen också. Är skit less. Jävla idioter det finns.... Och vafan ska jag ha för mobil nurå??????? Har fan ingen, tänker inte lägga ut pengar på en ny heller. Bara om någon i familjen ställer upp å betalar hälften annars kommer jag fan ha någon gammskrutt 3310 eller något.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0