Kingglá!!

Kung är allt.........!!!!


Igår så gick jag runt o log hela dagen!!! Bara uppkörningen kvar men den kommer gå åt pipsvängen men det är iallafall jävligt skönt å ha teorin klar!!!! Love.. Också slapp pappa betala 1000 kr till den där nya utbildningen om alkohol.. De va bra. Igår när jag kom hem från praktiken så pluggade jag. Vafan har hänt med mig.. På en fredag???? Dåre. Men insåg efter en timmes tid att det var verkligen ett skämt så började städa mitt rum. Johanna ringde och vi bestämde oss för att umgås. Började gå mot sörberge och hon mötte mig. Haha gick hem till henne och satt vi datorn i kanske fem timmar. Efter det skjutsade hon hem mig, snäll tjej!!!! Längtar tills man får körkortet så man får en chans å skjutsa henne också. Så hon slipper köra bil!!! Stackarn som har fått gjort de i dom senaste åren!!! Nu har jag nyss städat hos farfar. SKa snart iväg å köra lite i stadstrafiken. Det måste tränas på. Så problem med alla körfält.. Vilket ska man välja... Jobbigt i stan. Hoppas jag inte gör en tabbe o kuggar på att köra mot enkelriktat eller köra mot rött på uppkörningen...... Eller vad säger du linn?? HAHAH 5 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0