Läxlärning

Ja nu har man lärt sig en sig en riktig läxa iaf... Jo blev stoppad av polisen och har bara haft körkort i nå dagar. Slapp böter... Varför jag blev stoppad var för att ja är inte van med min bil o tror ju att halvljus slår på automatiskt när man slår på bilen men icke, så jag råkade köra med dimljus. kommer upp från matilda påväg in i rondellen, kommer på det men är alldeles för sent för polisen är i rondellen och ser att jag kör med dimljus. var bara å fara in till kanten o förklara sig. Men poliser har ju rätt till allt dom.. Kände mig fan nertryckt, för de var fan inte meningen har ju nyss fått körkort ofta ja skulle köra med de för... joo ni får läsa längre ner vad dom trodde varför ja körde med dimljus......Slog ju på halvljus de är väl huvudsaken, hade ju bara kört någon meter. NE, då börjar den där polisen o trycker ner en med att säga: Nee, du försökte vara cool och köra med dimljus... Vadå cool? Tror han seriöst att jag försöker vara cool själv i bilen o köra med dimljus??????? Haha vad är det som är coolt o köra med fel ljus? Det är väl idiotiskt....Är så less att poliser får göra hur som helst, säga vad som helst. Men tur att man hade turen på sin sida å slapp böter.................Men är jäklgit less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0