Ta bort pupppp CAR^¨å

ÄR SÅ JÄVLA STRESSAD ÖVER MITT LIV.....................Fannnn känner sån jävla stress inför teorin.... LESS:. För får fan inte kugga o inte fan ska man de heller när man kan ha 52 av 70 fan då ska man fan inte kugga.....Håll tumm för mig. Kände mig oerhört rastlös så farmor fick komma o hämta mig så jag hade lite sällskap, känner mig någorlunda better now. Kanske bara var en nattincident.. HOPE SO! För jag e pepp för imorgon å se sanky ragga lite boys.inte perkAAA utan andra kills... .Hoppas ni inte dragit er ur bruds.. SPECIELLT inte lank................Du behöver denna utekväll i mumindalen.. Nu kom åsa, ut ur duschen med en frilla utöver dess LIKE, ska färga håret på  na... Lite blondi3.. Med lock. Sitter och poppar lite,,,,,,Kanye weest amaaziing i farmors otroligt otroliga dåliga högtalare fan det ekar bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0