We running up that hill....

Idag efter skolan skjutsade tompan gubben mig till centrum där jag matilda å sabina kom också åkte vi in till birsta å kikade lite... Gjorde av med mina pengar på lite godis och hamburgare även fast ekonomin inte hade råd till det. Surrade på med farmor om stockholm till våren också, men vill ha med mig en kompis....Ja o Matilda surrade ju om de över julen men det blev inte av men kanske vi kan dra ner efter du fyllt år elle???.. Annars får jag åka med Ås....... Men hon ville till malmö... Å de skulle ju varit skojj för de är ju så stort där. Men fårse först om ja får med mig Matilda eller någon... För känns lite roligare med en kompis.

Efter birsta blev det, lite övningskörning, var lite svårt idag pga av alla snöhögar som skymde varenda korsning. Men annars gick de bra, älskar fan att parkera:S Tycker de är skit roligt jag.. Haha Nu ska jag ääta


^ÅÅÅ nu får det för i helvetees...helevete vara nog!!ELLE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0