Wont you stay the night?

Satt o läste igenom lite gamla blogg inlägg. Haha fick även veta då att jag har skrivit i denna blogg i ett år. Normalt.... Känns lite fjantigt å hålla på o skriva blogg tycker jag, så funderar på å sluta. Men om jag gör det, så har jag ingeting nästan å gö vid datorn. Och om jag inte sitter vid datorn då har jag ganska meningslöst liv. Eller rättare sagt så har jag fått de nu för satt å läste gamla inlägg.. Full fart medvetslös vare då. Sjukt vad saker å ting kan förändras. Nu är man en slö jäkla hagga som är ute på helger å super å vardagarna blir det hemma dagar som man sover bort.. Jaja så e livet. man ska inte klaga. Har mig själv å skylla för orkar fan inte gö något längre.. Har blivit helt knäckt av ja?? av vad?? de vettegreven! Hade inget å gö så läste lite gamla inlägg. Nu funderar jag på å slå igen denna dator och stänga mina ögon så jag orkar upp imorgon. Är lite psyk men haha ja är så jävla van å ha telefonen bredvid mig när jag sover så mår fan dåligt nu.. kan inte ställa alarm eller något alls.. Hur fan ska jag kunna kliva upp imorgon?

Kommentarer
Postat av: caaaaaaaaaca

hej emm

2009-03-16 @ 21:11:28
URL: http://carolinehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0