c:Et var glömt

Dagen har bestått av skola till klockan 12 sedan gasandes in på jobbet o jobbade till halv nio.. Åkte hem trodde att det skulle finnas mat hemma men icke.. Bara friterade strips å de e inte bra. Åkte sedan hem till Julia och umgicks med massa folk :) Roligt.. De var full å ja inte.. Ovanligt men skönt.. Sorry brudar men kände att när jag gick upp för örnenbacken att det blir nyktert imorgon och inge kikandes på bilar.. Ska ta de very lugnt för jag har flugit och farit hela veckan. Så imorgon ska jag sitta framför tven hela kvällen å sola.. Men kommer nog känna annorlunda imorgon men det blir inte någon ändring detta ska jag hålla. Datorn min är mongolid.. skulle försöka beställa hår från tajet men de gick inte. Men nu ska jag läsa lite handel och sedan knoppa, ska upp halv tio................... Jobbar imorgon :) roligt att fördriva dagen men smärta i föötterna.. Men det är kul :D Är glad som fasiken att jag har ett sådant kult o king snygg klädels job.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0