Döslut.

Kom nyss hem.... Vilken jäkla dag.. Nu har man jobbat sedan i torsdags tror jag och gått i skolan varje dag.. Keep up with the gooood work emmaa!! Efter jobbet blev det lite klädtestning med elin så kom inte från jobbet förrens nio... Köpte lite strumpbyxor o linne och nya glasögon eftersom i all hast in till jobbet så råkade jag trycka dom mot dörren till lagret så dom gick av. Ledsen!! Nu ska jag nog inte handla mer eftersom jag har endast 140 kr kvar på kortet.. Och de som ska komma så mycke kläder i veckan.... Efter jobbet blev det umgänge och en långpromenad så jag är helt slut. Imorgon blir de plugg dag o sova ut länge för jag känner att jag förtjänar å va hemma imorgon. På onsdag blir de hårfärgning... Kul ska det bli faktiskt.. Fast jag ska inte göra nå annorlunda!! Men kul å färga på andra. Nu ska jag kika runt lite på datorn eftersom jag inte suttit på två dagar......Beroende?? Nja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0