Drömmen

Detta var perfekt... Att somna ett och vakna ett.. Hela 12 timmar sov jag inatt och det känns i huvudet, nu är jag helt lost... Vart är alla?? Skulle ringa å sjukanmäla mig men telefonen dog när dom svarade så det  var lite pinsamt. Sanna ringde också så de blev lite surr..

Hur fan ska jag orka plugga idag?? Fan, huvudet bara hänger.. Men man måste ju men det lär inte bli många timmar. Skönt och ha det överstökat imorgon i alla fall. Nu ska jag vila lite mer tror jag.. Ikväll blir det promenad och solning.. Och tveen!!  Skönt å va hemma en hel dag utan stress eller något, det var länge sen. Beror nog därför att jag sov så länge idag.. Mamma  ringde ju även o väckte mig halv 12 men jag somnade om .... dead and gone som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0