Jag som inte ens kommer upp på morgonen är vaken nu...

Helgen har faktiskt varit roligt... Fredagen spenderade jag i stan med syrran o hennes man o hans kusin å Charlotte. Vi drack o hade trevligt, vid 11 bestämde vi oss för att gå ut.. Blev först Svensson sedan slutade kvällen på Olearys.. Kul kväll, var dock lite nykter så det var inte kul och gjorde av med 600 kr på att inte bli full.... Lördagen åkte jag hem runt sex så jag plockade upp erica,fia och matilda.. Åkte hem till fia med lite folk och drack lite lätt.. Bastade men det blev bara i runt fem minuter för sedan åkte jag och matilda hem..

Idag har jag ätit kina med pappa.. Ollan var ju stängt sen tycker jag inte maten är så bra där.. Kall å så.. Fan också. Åkte sen till mamma för å hoppa lite studsmatta.. Ida lillgumman hade fått en sådan idag..  Men var bäst förut när man var hos Jonna o hoppa.. Fan nu var jag helt slut efter ett hopp .. DÅlig kondis???? Nyktert ska de bli tills skolavslutningen. Matilda ska pepp.. Vi klade ju de sist så men sen efter en månad... då blev man galen men matilda höll sig iaf.. bra gjort.. Ska försöka hitta sådan motivation ja med. Nej nu måste jag fan sova.. Klockan är fan 12.. Och jag som aldrig kommer upp på måndag och verkligen inte efter en tredagars.. Fan är helt förstörd.. Levern är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0