Jaha... det var det ja.

Fan vad tråkig datorn har blivit.. förut kunde man skriva fem inlägg om dagen men nu blire kanske bara ett... Beroendet har försvunnit..

Nyss varit ute på en långis med Minnos.. Men fan att hon aldrig kissar eller bajsar. En vanlig hund kissar ju förfan flera gånger.. Hon gör det bara en gång :S Inte så normalt... Nu har jag nyss ätit lasange..Gott som fan.. Köpte två om jag inte skulle bli mätt på en men insåg nu att jag är fet mätt... Kebabtallriken på Kebabcity igår tog priset... Godaste vitlöksåsen ever så det fick bli en XL..Sen blev vi bjuden på glass också.. O vid ett sådant tillfälle kan man ju inte lämna så jag var helt förstörd efter.. Töjde nog ut matsäcken till 100.... Nu ska jag slå på en film som vi hyrde igår.. Mamhuts jävkla psyk film äre... Vi såg passangers igår.. Sämt.. Också en till som också var sämst.... Man trodde ju liksom eftersom det var nyheter så kanske dom är bra.. Men sämsta jag sett.....Imorgon på morgonen blir det personalmöte på Gina också...Sovmorgonen försvann men de gör inge för jag var ju hemma idag å fick min sovmorgon ;)

Med detta säger jag.. Hejdå....Min vän.. Ring gärna inte imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0