Jaha grannfejden är i sundsvall!!

Heja kurt i grannfejden säger bara jag.. Vafan äre andra för jävla ragata??? Fattar inte folk att man kan hålla på o spela hög musik hela jävla tin.. Fan bara i systers hus ärom ju helt jävla galen.. Fan folk fattar inte att man vill sova 2 på natten....

Hur som hager så mår jag skit eftersom det inte fanns någon soltid idag.. Så jag o ledin kunde inte sola.. Men hoppas jag hinner hem från jobbet imorgon så jag kan sola iaf tjugo minuter!!! Annars får jag kliva upp på lördag morgon men vill sola varanan dag eller varje... Men idag blev de ju inte för de var fullpackat.... Fan när jag och linn solade igår.. De är galet hur varmt det blir i örnensolariumet.. Dom måste ha bytt rör nyss.

Ska bli roligt o jobba hela helgen :) Så man gör något bra! Måste städa bilen o knäppa kort på moppen också.. hoppas jag hinner med det.. Nu väntar jag på samtal att jag ska hämta fyllepapp i stan...hoppas han tar taxi orkar fan inte åka in är helt slut.. Orkade inte ens äta upp kebabsallden fast jag itne ätit något sen skolan idag.. Men tro jag ska  försöka trycka i mig de sista.... Inte bra.


King att vi kom två i en tävling på skolan :D Fick lite kondo... Och olle var kingen:D skit kul.. Men emma..kkkk fan att vi inte skrev alla på en å samma lapp :SS:. . Fan vi ahde ju gjort dom där frågorna tsm....Men vi kom två på en annan de var ju king :D

Kommentarer
Postat av: Carrå

glöm inte moi!

2009-05-07 @ 22:23:36
URL: http://carolinehej.blogg.se/
Postat av: emmma

ja vi skulle fan gjort det... tycker det är konstigt att dom lottade oss när killarna fick dela på två :O

2009-05-07 @ 23:25:45
URL: http://atemmak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0