Kanon helg

Helgen var faktiskt kanon.. Både fredag å lördag... Orkar inte skriva så mycket men hade jätte roligt i lördags i Carrås stuga.. Grill, fiska, badade nästan tunnan.... På söndagen fastnade fiskespökroken i min armbåge... Fan vilken panik å de gjorde as ont.. På söndag kväll åkte jag iväg till Julia o Niklas och spelade bingolotto.. Ingen vinst dessvärre.. Otroligt ledsen över de men de blir nya bingolotter nästa helg.. Här kommer massa bilder.. Den första är till dig C;et




Julias hårförlägning. väldigt fin fast vi har satt i mer hår nu.. Det var detta jag satt i.. Har ej en ny bild på de nya......
bästa kebabtallriken på kebab city!!
gammal outfit...
söta minnosHahah han biter mahmut i örat på den här bilden <-----

Kände att det var dags att städa mitt rum idag o min toa .. fint...

Höll på i tre timmar men fyfan va skönt de är nu o ligga i sängen med nybäddat... Perfektion!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0