Nu börjar längtan ;)

Nu börjar jag längta tills nadjiiisss fest ;)


Igår var jag i ljustadalen hela dagen nästan efter praktiken.. Åkte å kikade lite på fotboll sedan sov jag där.. Gasade iväg till praktiken och varit där hela dagen.. Imorgon ska jag jobba .. Nu ska jag in till stan å umgås med syrran å mamhut.. Imorgon ska jag va med jullan.. fan vi som skulle spela bingolotto på söndag.. less....... Men får bli någon annan helg... Nästa helg.... blev de fiskning istället o bada tunna linn har ju så att säga ett år med the k.. CONgratz.. fan vad tiden går fort!!! MInns de som igår när ja kom där svin full från crusingen hem till ket.. ocks ånär man bodde där när han var utomlands.. skojj!! Nej nu måste ja öka.. sa till sibban att jag skulle åka kvart över:s fan de kommer aldrig hinnas för ska smaka på en fläskfile...

Kommentarer
Postat av: nadja

se till att du vinner bästa utklädsel emmis! ;)

2009-05-15 @ 19:55:05
URL: http://gingier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0