People changes when.....YEAH

Idag insåg jag vad jag skulle ha blivit...FRISÖR... Julias hår vart kanon också satt jag i löshåret henne.. Fan ja var ganska bra på det faktiskt...  Nu kommer lite bilder på julias hår o lite outfits... o en skit snygg hatt som jag vill ha...

Tandläkaren imorgon... Inte bra med fyra hål.


den här bilden är ett levande bevis på att jag alltid äter på plast... ni ser ju vad jag har i käften.. En jävla plastgrej som smycken har suttit på... la bara utan bilden för att visa.. Inte bra å äta på plast..
Allt från gina utan skorna.

<- farväl gubben.....
den här mössan vill ja ha på standen i sommar:D

Fick inte in bilden på jullans hår.. ska läggas in imorgon...Söndag blir det bingolotto,.. hoppas på miljonen då..









Jag blev utmanad av lanket å emket att göra en lista på 5 saker jag ska göra under 2009.

1.
Jobba, jobba jobba...
2.
åka till stockholm, skara eller leksand, åka till linns stuga määd ett gäng, också självklart turkiet!!!:D också storsjöyran skulle inte sitta fel.. sen vare ju de där med thailand.. skulle ju boka resa nu i veckan också ringer pappa farmor som ska betala resan för oss alla.. ja då får farmor kalla fötter.. är skit less. men hoppas att de blir av fan vi hade ju bestämt hotell o skulle boka tid för sprutor o sånt nu.. less somfan...
3. spara pengar kanske om man tar en tripp till USA efter skolan
4. sova ut som en idiot
5.  sola o bada den tid som blir över av mitt sommarlov

Men högst av allt hade jag velat sett briney spears.. de hade varit prio ett... Men som sagt... Har man ett jobb¨så går detta inte.. sad face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0