Pyton

Helgen har varit riktigt trevlig faktiskt :).. Haha kulaste var när jag sa såhär idag på jobbet: Vill du sänka en krona till röda fonden??? Hahah De ska ju vara röda korset... Bra där emi... Sen att jag hade helt å hållet glömt bort att ingen dricka ska jag dricka jo vad kommer jag på då kanske två timmar efter jag ätit? Jo att jag drack dricka till maten.. Måste ha varit helt borta då... Men nu har jag verkligen fått hört hur de ska gå till.. Ut å rör på dig så försvinner allt så nu ska jag försöka gå ut å gå mer än tre gånger denna vecka.. Kom nyss hem iaf och ska sova, jobbar 13-17 imorgon :)


Och dessvärre under middagen i dag så blev jag moderat.. Pappa förklarade massa saker angående skatten.. Så det enda jag bryr mig om är faktiskt skatten.. Nästan så.. Dom sänkte ju den så tummen upp för den!! Sen sa han några bra argument mer om moderaterna så dom kanske inte är så dåliga trots allt.. Men man får se vad man röstar för!! Sanna jag står vid din sida nu...Moderatj*vel!!!;)

Kommentarer
Postat av: Perkk

Visste väl att du skulle ta ditt förnuft till fånga:D

2009-05-10 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0