Vilken...

Jobbig människa du är.


OOohh.. Dagen har kommit. Nadjas fest... Fick väl brevet i mars någon gång.. Är pepp som fan o helnöjd med personen jag ska vara... Kommer bli kung kul tror jag. Vid ett ska jag iväg o hämta Lanket på Alnö hos hennes MANIS. Sen ska vi väl så småningom börja dricka.. Linn ska nog få fixa lite skägg på mig.. Oj nu avslöjade jag nästan allt.. Närå tror ingen kommer ens fatta vem jag är .. Och hoppas ingen är samma som mig...

Det är helt sjukt också, om ett år står man där sliten efter veckors av supning och ska få ta studenten.. Låt detta sista år gå racer.. Så är klart sen!! Fan tror studenten kommer bli en upplevelse för livet... Men de där med klassfester? Haha... Vet inte deja.. Får blir  bara handelsklassfest;)

Kommentarer
Postat av: nadja

skägg? ;P blir spännande :p

2009-05-30 @ 14:13:31
URL: http://ginger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0