Vilket skämt

Slutade jobba vid tre också går jag förbi six i birsta.. Ja vad ser jag då?? Jo en jävla brud som stoppar ner ett par solglasögon i väskan.-. Jaha hon snodde.. tvärvände gjorde jag o sa till personalen på six.. fan folk är ju inte riktig i huvudet, som tur så vet jag vem hon ör eftersom hon bor i mina trakter också.. Är skit förbannad.. hur fan kan man ha mage.. tkr de är sjukt ja..


Igår så var jag hos syrran, grillade o så.. Fick också veta att de är hål i mitt avgasrör(U)!!! Därför bilen låter så mkt.. Men eller de kanske inte var hål utan ljuddämparen som är trasig... vilket fall så ska jag köpa en ny 100 kr bara..billigt.. så ska håkan o simon fixa det... Idag ska jag nog vara med julia om ja inte skulle in o färga håret på syrran..., Men först nu klockan fyra så ska dom komma o kolla på min moppe :D hoppas!!!!!!!.. lite pengar skulle inte sitta fel... Så jag kan köpa nya converse skor fan mina är sönder.... håller på åååå tvätta med.. är lite stressad som vanligt.


ÅÅÅÅ INTE NOG MED DE SÅ SER JAG EN SKIT STOR HUMLA NU... MÅR SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0