Du är så fejk så det är helt sjukt..

Jaha du! Idag har jag umgåts med Jullan. Länge sedan nu, sen träffade jag niklas också å de var ju roligt. åkt runt o lallat på har vi gjort. Kom hem för en timme sedan...

Ska umgås med dom ihelgen uppe i kovland med mat och gotta....ska göra en god vitlöksrätt. Pratade med velvet också.. Lite irri men det la sig till slut när lillgubben sa : Dont forget me.... Älskling.. Fan 3 månader tills nästa gång, känns hur lång tid som helst. Men då ska jag stanna två veckor. Sedan om de håller i sig så blir jag där längre efter sommarn.. Tänk att en turk kunde få mig på fall..........Hatar skolan för de är det som förstör allt annars hade jag åkt dit på engång.

Imorron ska jag jobba:) Ska ta bort idrotten också.. Orkar fan inte gå 1 timme längre för idrott. Lika bra. Nu ska ja dricka oboy o äta kex.. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0