I got nothing for you to ....

HOPIS! fick låna farmor bil idag tills imorgon så det har verkligen underlättat min dag. Efter praktiken så har jag umgåts med Julia och syster.. Fixat massa saker inför imorgon.


Imorgon blir det först städning hos farfar, Jullan ska med.. Sen ska vi hem till mig och packa och sådant. Sen då åker vi till syster före och städat åt henne. Sen kommer hon vid fem så då ska vi ordna allt.. Tror att det kommer bli kung kul imorron, jag o julia med "stor" tjejorna haha.. Men vi ligger väl ungefär på samma nivå.... Sibel, lotta, pernilla och tessan.. Detta kommer bli intressant. Först blire förkrök hos syster sedan blire jobs...SEN svenne tror jag... efter det kanske det blir oskar om de går i vägen eller gamla olle... Ska bli kanon roligt=) Pusså kram ses inte på stan.....

Saknar älskling.. Bara 2 månader kvar snart.. Bara säger jag. HAha in MY ASSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0