Idag!!

Idag måste jag göra klart religionen så den är ute ur världen. Svenskan däremot skiter jag fullständigt i... Måste ta ett snack med Sten på tisdag.. Fattar inte alls vad jag ska söka efter, var dessutom på biblo o lånade en ny bok men den var ju helt otroligt lång.. Hon sa dessutom såhär " det är som vanligt, lärarna bara skriver staker men inte förklarar hur man ska utföra dem" Helt rätt.. Känner mig jävlig irriterad över det. Sen att man inte kan få tillbaka vissa saker som man bett om också.. 

Jobbade igår, det gick bra, 15-20.15... Nej idag när jag åker hem från syster ska jag göra klart religionen.. Kommer inte överdriva som fan, har inte tid med det.. Det blir några rader bara.. Vill åka hem nu så jag har det ur världen för då kommer jag må mycket bättre, hatar å ha saker hängandes över axlarna.. Sen känner jag en till irritation också!!! jävligt less nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0