Igår blev jag jätte glad:D

"nä men du kanske vill vara med dina kompisar så jag kan lägga på om du vill"  "NOOOO.. you are always first.. you are my number one"

Då blev jag lite glad..

Igår vare film o godis o kebab.. För jag börjar på måndag, syster å jag ska tävla.. Men hon kör ju pulver så visst kommer hon gå ner mer,... mer ja ska äta vanligmat men inge supning.. inge älsklingsöl.... inte kebabtallrik... SAD.. vi ska se hur långtid detta kommer att pågå...ingen cola.. vi ska köra fram till julen iaf. Men de blir ett undantag när syrran o cet blir 18 o 23, självskrivet.. nu ska jag snart äta min sista kebabtallrik på 7 veckor... ska njuta.. kanske beställer in två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0