Länge sedan elle

Nu har jag varit nykter i tre veckor.. Detta var fan förra julen sen sist när jag o matilda var nykter i en månad... de är fan helt sjukt vad jag har druckit detta år...Inte acceptabelt. Nee men inte så mkt... ändå.. elle? Nja vet faktiskt inte..... Jobbat tors fred och imorron lördag.. Sett julschemat.. hoppas några fler tider dyker upp...... Nu har jag sagt det jag vill... kanske hör inom en kort framtid eller senare....i livet..


Idol är sämst nu för den enda som kunde sjunga var ju reza.. nu äre fjorskkk människor..... inte alls bra. erik tål jag inte... Camilla, eddie rabhibibi eller vad fan han heter var på ikea idag.. Kan ju säga en sak dom låter helt annorlunda i tv mot för iverkligheten.. dom var helt otroligt bra.. o dessa tre har jag tyckt varit sämst.... king var dom alla tre. då kan man ju ba tänka sig dom andra hur dom låter typ reza å hon som åkte ut först... vilka jävla röster...


Hahhaha en skit rolig sak hända idag..... Jag sa till (minnos) att sluta slicka sig i puppan.. Syster kommer och sätter sig i soffan, minnos börjar slicka henne på munnen och sibel säger: Men vad du luktar fisk i munnen gumman(hon har ingen aning vad minns har slickat sig) hhahah å ja sa till henne efter några sekunder när detjag förstår var lukten kom ifrån: de är för att hon nyss slickade sig mellan benen..... hahhahahahha fyfan vad vi garvade o sibban höll på å spy,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0