Merhaba

Igår gick jag å la mig klockan sex på kvällen.. Vaknade 2 inatt, aldrig varit med om värre huvudvärk än den.. Somnade efter några alvedon iallafall. Vaknade idag klockan halv 11 så det var faktiskt skönt, nu känner jag mig utvilad. Pernilla frågade om jag ville stänga åt henne idag och det ska jag eftersom de verkar inte bli nå jobb ihelgen och jag måste tjäna pengar så man kan boka den andra resan.... Nu ska jag ut med hundarna sen duscha o fixa mig, hoppas jag hinner prata med baby också.. Kan säga att ja har nog aldrig varit så deppig i mitt liv som jag är nu.. tårarna faller hela tiden.

Kommentarer
Postat av: jonna

varför se nere?=/.. är det pga avståndet eller?

2009-11-06 @ 19:36:20
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: julia

always here for u =)

2009-11-07 @ 00:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0