SAKNAR DIG ASKIM

Nu är man hemma från resan.. Tror aldrig jag haft så mysigt.....men roligt var de å.. Saknar veli som satan redan hur ska jag kunna klara mig tills i slutet av Januari? Detta kommer inte att fungera. Önskar att man var rik.

Iallafall så ska jag berätta mer utförligt sedan men kan ju nämna lite saker: Antalya 3 dagar, äckliga toaletter,fick inte klä sig lite som man ville för turki, bajsade på mig, kissade på mig av skratt för cet drog av en fjärt.. när vi byter tåg i gävle tappar cet plånboken så hon har inga pengar inför resan... haha när vi skulle åka hem igår tror jag att vi har tappat bort hembiljetterna, letar i all panik men då visar det sig att man behöver bara pass. Sist men inte minst............Ja vad gör vi? igår kväll så gick vi ju såklart ut å åt och så på picasso, nya norden...elle? hade kikat tiden innan när dom skulle hämta oss på hotellet.. De stod 00.15.. Vi åker hem från resturangen runt kvar i 12 kliver ur bilen med karln vi fick skjuts av då möts vi av ett skrikade: NORDIN SJÖGREN???? SKYNDA ER VI HAR VÄNTAT PÅ ER I EN TIMMES TID.

Jaha då hade ja sopan själv tagit fel på tiden... Ganska så pinsamt var det att kliva in i BUSSEN! Men tur att man var på the lyset.. Fick inte ens ett riktigt adjö av veli för de blev ju som en chock... Minns fan inte ens vad jag sa.. Men hade ju pussas hela kvällen så det får väl duga.. Grinade hela hemresan gjorde vi båda men cet  grinade för en helt annan anledning. Nu sitter jag o grinar för jag saknar karln så mycke....


Kommentarer
Postat av: jonna

stackars carro! hr mycket pengar blev hon av med?=/

2009-11-01 @ 21:20:54
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0