Trötthet

Nu har jag läst om trötthet på internet.. Har börjat blivit så jävla trött dom senaste veckorna.. Haha hypo som jag är så måste jag läsa.. Men mer än hälften av allt som står på internet är ju FEJKI. Men tror min trötthet beror på depression.. De kunde trötthet leda till.. Eller så järnbrist....Eller infektion i kroppen.... Har ju haft feber o så när jag haft urinvägsinfektionen ett bra tag så jag har väl inte hämtat mig efter det.. Sen kanske antibiotikan gör mig trött som ja äter nu mot urinet...Eller så är det den där jävla fitt svinsprutan för den kunde ju man också bli trött av....Känner mig jävligt less

Jaja nu ska jag sluta spekulera i detta annars blir jag bara mer hypo. De stod några mer sjukdomar där som också kan bero på trötthet... då fick jag panikångest.


Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0