Whatcha say(8)

Otroligt..  är tillbaka för några inlägg ibland.. Skönt att skriva av sig...

För det första igår då, så gick jag o syster förbi 7 kryddor i stan..DÄR ENDAST TURKISK MAT görs.... fan de bara stank turkiet.. trodde jag var där för en stund så la av en tår.. Måste dit å äta adana någon dag. Sen på tal om turkiet så har jag glömt ännu mer kläder som ja kommit på eftersom.. Min nyaste tröja---Fan glömde halva gardroben där för stressen när vi skulle packa för vi hade försenat bussen 1 h... Mår skit dåligt över de för nu har jag fan inga kläder kvar. Satan


De var något mer jag också ville skriva om.. Men minnet sviker.. Idag blir det kebab house.. Igår kebab city.. kebaben är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0