ASKIM?????? DURRRRRRRR!! GÜLE!

Idag var den värsta morgonen jag har varit med om... Skulle kliva upp o då märker jag att hela min mage vrider sig så jag fick gasa rakt in på toan sitta där ett bra tag sen vare bara o ligga ner hela morgonen annars skulle jag rent ut sagt ha skitit på mig..Inte så bra.. Nu värker det mest i magen bara.. Fan detta beror väl fortfarande på turkiets mat... Sen så höll jag mig skit länge för att kissa imorse för jag orkade inte kliva upp så nu äre nå mongo där igen...Urinet är väl inte borta, dom där katt tabletterna. jävla skit stod att man skulle ta 3 per dag också sista dagen då fanns det bara 2...FÅr väl avvakta annars får jag åka dit igen o ta med mig en underbar överraskning till dom om inte de är borta...fan då blire krig...Nu ska jag lägga mig ner igen.. ADjÖS:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0