DOoododod

Fyfan..igår kväll såg jag att hela jävla kroppen min har flagnat bort... helt sjukt.. har aldrig flagnat såhär mycket.....Nu är man tillbaka till den vanliga ljusa huden...

Gårdagen blev som det blev... Sjukt, i turkiet fick jag as sköna lugna fyllor... Här hemma då blir man psyket...Kastade mobilen så det är inte så snygg idag..:SÖNDER::::: Men men.. Skönt o bada tunna.... Nu vill jag bara åka till turkiet..

Har städat hela dagen...Eller sen jag kom hem från mormor..Nyss varit ute med dogsen..Denna vecka kommer bli king eftersom jag kommer röra på mig mycke....Underbart.. Kanske man sätter igång å vandra efter denna vecka.. Nu hörde jag att tvättmaskien var klar..Måste hängas.. Hoppas veli kommer in ikväll..Han lovade de... Hahha carrå... mamma o håkan hade ju gått förbi norden.. de ligger alldeles vid deras hotell.. Hahha också hade mamma sagt när dom gick förbi: men de här namnet känner jag igen......hm... haha de hade inte klickat för na..sen skrev jag ett sms o då insåg hon ju att de var NORDEN FFS!!! Dom kommer nog hänga där lika mycket som oss... MEn nu ska jag dricka mitt sista cola glas på en väldigt lång tid och göra något att äta.. Är hungrig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0