Looking back...Over my shoulder.

Fan alltså..Sömnen idag..Vaknade klockan 10 å tänkte åka på skolan men då berättade linnket att det var ingen ide..Så jag blev hemma.. Gick o la mig igen o kan säga att det var som om jag var sönder drogad..Vaknade o orkade inte ens öppna mina ögon,somnade om... vaknade igen å samma sak..Fan i helvete detta var hemskt..

Nu tänkte jag faktiskt gå å kika i tvättstugan... 2 veckor så ska ja o cet dra igång med solningen... Så man är brun i Alanya!!!!!!!!!!! å kanske några kilon mindre?elle? nja... detta vettetusan.Det  finns ju så mycket gott å äta.

Kommentarer
Postat av: jonna

åker ni 1 eller 2 veckor?:)

2009-09-28 @ 14:03:17
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0