Only to burn me with the sun.

HEy! Länge sedan jag tog ett litet inlägg här.. Och varför jag gör de nu ska ni verkligen få veta.... Tror att ni redan har listat ut jag.... JAG ÄR FÖRBANNAD NÄMLIGEN! OVANLIGT?????

Ja nu är det så att den där jävla urinvägsinfektionen har ju inte försvunnit än...Titt på fan när jag ringer dom ja då ska ju mitt kiss gå igenom en labb för å få fram vilken bakteri de är så jag får rätt antibiotika..Tror ni soperna har gjort de? NEEE! så hon jag ringde blev ju ganska så chockad.. Haha jag säger bara detta!!!! SUNDSVALLS jävla sjukhus och vårdcentraler..Dom tar fan knäcken på en.. Ett jävla gäng amatörer bara. Fan jag har inte kunnat sovit på flera nätter för att de trycker som en jävla idiot på blåsan... O ska i helvete elle inte ha samma medicin som sist..Vad fan vad de för katt? Fan jag vill ha starka saker jag så man är garanterad att det försvinner ur min skala......
Helt jävla otroligt. Så nu ska jag kila iväg till praktiken sedan har jag fått tid där klockan 2.. Sen är det bara raka vägen tillbaka till birsta för att jobba.. Detta är inte ett fall.. Jobbar dessutom hela helgen.. Fick 11000 kr i lön.....Måttligt...Nej.

Kommentarer
Postat av: nej

du måste hitta tendensen ur aspekten

2009-09-25 @ 11:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0