12 dagar kvar...

Energin är slut, haha klarade inte ens av att gå upp för örnenbackarna.... drog nästan en john blund..... imorgon äre tredje dagen och än så känns det faktiskt inte allt för jobbigt:) på tisdag kommer dom riktiga såserna , så jag kan få skifta av lite med varmt också, istället för bara kallt... jobbet gick bra, är dö slut.. ska duscha å sova sedan.. har inte pluggat nå matte i helgen, underbart. men efter en 18 timmars jobbhelg så fanns faktiskt inte tiden.


JUSTJA!! Hhah i morse fick jag en kund i kassan, ja tänkte såhär: fan va fin hon var och vart fan har jag sett  hon???? tänkte jag har säkert sett na ute på krogen eller något sådant... hon betalar med kort och jag läser hennes namn!!!!!!!!!!! då vare ju för fan Erika Selin från idol, hon som har sådan jävla grym röst.. hon är väl som mig ungefär.. fyfan vad fin människan är... erika var ju med i två år i rad, detta år kom hon ju längst.. tycker hon har skit fin röst... de var faktiskt ganska roligt att hon handlade av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0