ahaaa... vets citat...

Jaha.. kikade lite på maj schemat... jobbar dagen efter sista april 9-19.15... jaha jaa.. fan kommer kännas sjukt att vara nykter på sista april.. fan de är ju en fröjd å supa till då.... men jobbar fan hellre.... de bästa passet man kan få dessutom på en röddag.. underbart.... men kommer kännas lite trist... men what to do.... jag välkommnar bara vuxenvärlden med ett litet leende för jag måste ju  tjäna pengar för att överleva och speciellt när jag har karln min på andra sidan jorden... lr ... lite längre nerh....

Nu käkar jag pitabröd o kebab... underbart gott.. imorgon ska jag dra ett träningspass med broder min... kanske skriver slutet av vare vecka att träning och banting ska bli ett faktum men det är fan inte mitt kalll.. fan de är så jävla svårt.

Kommentarer
Postat av: carrå

håller med det är fan omöjligt. för det är så jävla gott med mat, så det finns inte.... å jobbigt å träna, de finns inte på kartis

2010-04-11 @ 19:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0