Day N night

Fyfan. Läste gamla inlägg.Fan vad saker har förändras.. Vissa vänner har man knappt kontakt med längre, andra som Linn och Carrå har alltid funnits med.. Carrå har jag blivit ännu närmare nu och det är underbart, vilka minnen vi har tillsammans. Linnket och jag har alltid hållit ihop. Sanna har blivit en väldigt bra vän. Min syster är en av mina bästa vänner, mahmut gillar jag extremt mycket nu och jag älskar turkiet och turkiska människor. Förut tyckte jag inte alls om dem, men nu tycker jag vissa inte alla är helt underbara:D Jobbet har blivit mitt liv och jag älskar det. Har fått många nya underbara vänner på jobbet. Supandet har blivit mindre, både tråkigt och bra. Visst hade man velat varit ute med alla andra och varit med på roligheter men å andra sidan inte... Min ångest. haha. Saker har blivit både bättre och sämre=) tråkigt att man inte har lika bra kontakt med vissa men vad kan man göra åt saken.....Det enda som faktiskt spelar roll nu är min kille och mina kompisar och jobbet, och FAMILJEN! och jag gillarrree..

Kommentarer
Postat av: Cet

helt underbart...

2010-04-18 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0