de luktar hundbajs inne

De luktar bajs inne i vårt hus... inte en god lukt...


Gårdagen var faktiskt kanon=) Synd bara att det inte blev en öl på en uteservering. Fick med mig 3 tröjor, två från weekday och en från hm.. Perfekta till turkey.. Till ett par snygga jeansshorts. I måndags natt blev jag förkyld och på bussresan hem igår blev jag ännu sjukare och var hemma idag från skolan. Haha gårdagen var kung, fyfan vad jag skrattade. Hahhha de värsta var när vi såg elin kling på en ute servering, sanna ba: här brukar blondinbella sitta.. jag drog en långkik och såg elin kling och skrek: VAA FANNNNNN DE ÄR JU ELIN KLING.. hahah jätte coolt.. haha men de blir ju de för oss norrlänningar som aldrig befinner oss i huvudstaden. Kung resa var det iallafall, bussresan hem var fun.. maten var god. Provade Sushi för första gången och det var en utsökt mattår... Perfekt... Imorgon blir det nog ingen skola heller men ska iväg o fixa klart det sista för projektet med linket. Måste vila upp mig för på fredag äre nationella i svenska och sedan ska jag jobba fredag, lördag och söndag... Kommer bli en stressig men rolig helg=) Nykter blir det å, guuud så skönt.

nej nu ska jag såsa innan jag drar mig in till jobbet ,lovade ju att jag skulle stänga innan jag visste att jag skulle bli såhär sjuk...Det är ba å härda. Lönen kommer på fredag å det var en underbar siffra. Pengarna ska sparas och laga bilen och självklart shoppa balklänning å kläder.. .adjöososzz+


Kommentarer
Postat av: carrrrrrerer

här e fest låten från new moon emma... helt underbart åsså tänker man samtidigt att vargarna jagar victoria.... kung http://www.youtube.com/watch?v=NXwyE0IrA2M

2010-04-21 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0