du är förlåten isf emma ;) hehe

Ååååhh hade glömt bort kung låten.... mstrkrft - heartbreaker feat john legend!!! underbart.. Ska snart börja fixa mig till praktiken, annars kommer jag komma för sent... hahah kliver alltid upp också sitter jag minst 20 min framför datorn innan jag börjar fixa mig, inte ok!!!! Snart åker vi å ... endast en månad snart, kan livet vara bättre??? nee... har även klarar dieten i 6 dagar:D sjukt chockad över mig själv, däremot går enda timme  till att tänka på mat, jag kan rekomendera att inte köra detta, detta är att svälta sig själv..... saknar sallad,pasta,kebab,chips(är till och med sugen på chips, det var jag inte när jag åt riktig mat:S) jaa... alllt... inte ok... men 2 veckor till ska jag försöka, annars blire ba en vecka till... Men det positiva... resultatet kommer sooo fast.


veli(L(L)))))) ååh vad jag saknar dig gooosis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0