enkla simpla liv.

ooh... nu har jag stängt 3 dagar i rad..... har dessutom fått börja tidigare varje dag så de har varit roligt:) Jobb 2 dagar till sedan på måndag är det skola... itne mitt underbara falllll... Det enda jag tänker på är utlandsresan i juni ..... natt och dag går denna tanke runt om i mitt huvud... kan inte april vara över så det endast är 1 månad kvar????????????????? ja hoppas det gårrrr sååå snabbbtt...... fick se maj schemat också :) roligt....Imorgon äre festtema på jobbet så sandra min vän berättade en underbar frisyr som jag ska göra:)))) någon dag framöver ska jag visa kung lägenheten jag o cet ska bo i turkiet:D sååå jävla underbart, de är för fan som ett hotell med pool......de kommer bli underbart .... desstovärre var att vet berättade att dessa lägenheter var som turistlägenheter... detta blev en irritation för mig... ja trodde de skulle vara turk... så man ska måste vara irriterad där nere också.... jaja... nu ska jag såsa.. imorgon blire jobb 5 timmar :) Sedan kanske jag ska slinga mitt hår eftersom de är ganska ljust nu så de kanske inte blir orange :)

Har även fått in underbara binkinsar på ginas hemsida.... mitt fall blir den med svarta nitar... underbart

Kommentarer
Postat av: c.S

fan vilka snygga!!! själv kommer jag nog köra på den där USA-flaggan-bikinin (svartvit) fan va snygga....

2010-04-10 @ 17:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0