Haha det är så patetiskt så man slutar aldrig förvånas över människor...

Haha.. Im sooo over it!!!... De som man inte trodde var the f word.... dem var det ändå....bevisat


Hey.. Jobbet idag gick bra. Imorgon fick jag komma in tidigare:) Roligt. Senare på kvällen ska jag dricka öl. Linnku.. håll en litet kik om aet jobbar isf hör av dig till mig... Carråå...s grannar har ett liv för sig själv.... ahhaha roligaste var när Veli gick på mitt aprilskämt idag... Inte smart kille... Haha det var ialllafall att jag o cet skulle ta bilen ner till turkiet och börja jobba där på Velis gamla bar... hahahah jaha han trodde liksom att vi snodde hans jobb... hahah vilken idiot... nje nu ska jag såsa.. .Hopppas jonko också kommer med imrogon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0