hahha tönt veli

"Du behöver inte fixa dig sen när du ska visa dig i camen för mig... Jag vet att du alltid gör det"

vilken fjant.... ahhah amen fallet är sant... men vill inte se ut som en höna i camen.. Tog en 40 min powerwalkis.....döden antog mitt ansikte.. Ska ta en dusch nu o sen börja fixa mig ;) haha närå.. blir hamburgare till middag... inte mitt fall..........inte gott,.... Blir nyktra helg två veckor till. Jobbar hela nästa helg och helgen efter, då det är sista april..Tråkigt att inte kunna göra något men de är livet.. Ska iallafall grilla med maho o syster och familjen antar jag, hoppas mahmut gör sina goda grillhambugare som han gjorde förra året på sista april då det spenderades med lotta syster mahmut o hans kusin som kom till Sverige=)




Ne jag skojjar bara... Nu läste jag igenom inlägg och jag var inte med syster på sista april utan med matilda o dom.. minns fan inte vad vi gjorde:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0