hoppsan

Kom nyss hem från jobbet... eller.. klev av vid timrå ok och tog en runda runt hela timrå å sen hem.. haha folk måste tyckt ja varit sjuk i huvudet som gick runt hela timrå med skinnbrallor och väska o skinnjacka, svin kallt ute och lite fest klädd för att ta en gå tur... haha. Men de gick de å.. å de är inte alls lika jobbigt som de första dagarna=) Har inte ätit något alls idag och är äcklad för det finns ingeting hemma, ska åka nog med mamma sedan till henne, hoppas det finns en måltid där att erbjudas... är verkligen hungrig... dahahhhhh...  Nee nu ska jag sticka... Blir nog inge plugga matte ikväll orkar helt enkelt inte, matte läraren få dra en sur min.....

Veli sa upp sig från sitt jobb igår, inte bra... så nu ska han jobba på den kända Mona lisa resturangen, CARRÅ??? du vet där du ja veli o yunus åt alltid på natta, vid norden typ, där jag drog en spotta ut soppan över hela bordet????? du vet de placet  som spelade Mayhem???då ja ba skrek, hör du cet och drog jag en vals? där ska dåren jobba, de lär bli vårat nya förställe innan hamnen... inte brahh ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0