I HAVE FIRE..........WHERE IS THE VELI??

hahahahahahahahahahahahaah underbart.....


Nu är nästan allt inför lovet klart... Endast en liten intervju kvar på telefonförsäljnings uppgiften.. Sen ska jag dra en skick.... Projektarbetet har kommit igång och blivit riktigt bra faktiskt. Sååås. Nu ska farmor hämta upp mig för snart ska jag åka iväg och jobba till stängning.. Tror Sara var sjuk idag stackarn:( är glad att jag är frisk och allert.... sås.. Nej nu får de va bra... Imorgon blir det iallafall öl med mina gamla besta vänner...gamla som nya....som ett litet förflutit... satt o fundera att det skulle vara underbart att se... de gamla ansikterna och dra en skratt kväll.. vi får se hur allt sluta.............................hahha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0