Inna-deja vu ++++++++++++ BBQ !!!!

Lovar att inna- deja vu kommer vara den nya låten i turkiet i sommar..... inte alls underbart.. den är faktiskt bra.. men inte för bra som inna hot och love var....

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRR så less.. ja har tappat bort mina hemnycklar och skåpnyckel.. jag som aldrig tappar bort något... måttligt irriterad och less på livet.. har inte den blekaste vart dem kan vara heller....LESSS

Iallafall till dagen, de har varit mycket stååååååååå hejjjyyyyyyyy. stan... Skulle kunna döda folk på motorvägen som lägger i gasen när man ska köra om dem.. fan ja får panik om jag kör fortare än 130.. fna då brast jag i skrik i dag på motorvägen för korvana skulle ju öka hastigheten när ja skulle gasa om... fan också... nu ska jag snart skjutsa syster till fotbollen.... gjorde mat förut, jaha hela köket brann.. fan jag kan inte göra mat ja..... brände strillarna i ugnen..... veli kommer dö när han får se mina matkunskaper i sommar.. lovade att göra kycklingsallad iaf där nere för de är ju lätt... Sen carrååå vi ska ha barbeque.... så jävla gott ska de bli.... haha turkarna kallar ju det för barbeque... de kommer bli underbart med en bärs i solen och i poolen....

och till veckans jobb:

Måndag: 12-16
Tisdag: Ledig
Onsdag: 12-20.15
Torsdag: 16-20.15
Fredag: 16-20.15
Lördag: 12-17
Söndag: 10-18.15
UNDERBART=) älskar livet och mitt jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0