korrekt svar cet

Blev lite irriterad nyss.... de blev bara bye till dig ikväll........... Nu måste jag nog sova. Ska upp imorgon och gå ut och gå 6.0000000.... underbart om jag kommer ta mig upp.. hoppas på de iallafall.. nej nu ska jag såsa.. men har fan panik o gå ut och gå här.. finns mycket dårfolk... Jag vettu, rädd i kropp och fiskansiktet. nee men jag är skit rädd ... men ska ta med mig minnos.. god natt gott folk... Dessutom så blir det ej utgång på 50-dagars , jobbade stängning på fredag å då blir allt för stressigt för mitt falllll...... drar nog i gång i maj istället... puss o hej leverpastej... men de blir nog inte så mycket festade för mig under studenten, jobbar ju de flesta helger och vardagar sååå what to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0