Less?

Idag på praktiken gjorde jag klar min exponering uppgift men har säkert gjort helt fel, försökte ringa min mentor men hon svarade inte så... vad kan man göra? Nästa vecka har vi dessutom ingen praktik, orkar inte skjuta upp de nå mer så de får bli hure blir men jag känner en jävulskt irritation också att när man ringer...... eller åtminstonde skriver sms och ber att hon ska ringa upp mig för man behöver hjälp med en skolgrej.. fan skiter i den här jävla uppgiften är så irriterad...

Fick skjuts hem av Snällis frida efter jobbet iallafall, stängde ju idag. Imorgon är jag ledig och hoppas på SOL!!! Då ska jag ta en prommis, kanske kommer å hälsar på dig cet... Måste även plugga lite math.. less.... kommer aldrig hinna tills måndag. Söndag blire jobb 13-18.15... haha känns om det är lov på måndag :S fan ozz....xxx.... Nej nu ska jag käka middag o lägga mig ner i sängen och kika på the good wife=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0