min mobil e bort

fan vad lessamt... har tappat bort mobilen... fan vad less.......jaq eeee........ hahah aiallafall igår så kom maho o bulent och hämtade upp mig hahaha också vid ikea så kör bulent på en hare.... lr kanin hahahahhahahhahah den ba flög åt helvete.. ja ba men den dog ju haha också idiot maho nee jag kikade bak o då hoppade den.... ofta den överlever efter ha blivit påkörd i en hastighet som 100km.. inte mitt fall hahah också när vi stack till bulent o skulle dricka lite smirnoff så satt de hår på bilen från haren... hahha vitt hår... litet skratt....
¨
har inte något minne från igår typ och de är väl därför veli är lite sur också.. less på livet... hatar å dricka faktiskt... insåg det idag.... sen finns det så jävla mkt svin, som igår när jag o maho satt sig vid ett bord då skulle fjollan erik tror jag hans námn är ...vara skit otrevlig o dryg mot oss för att de satt sig en turk där ... fyfan folk är ju helt jävla otrolig fyfan vad jag hatar timrå folk. fan dom är ju fan dom värsta jävla invandrar hatarna.. jävla svinpälsar, åååå ja blir tokig jnär jag tänker på det... fan väx upp...


nee mobilen e bort o en fight med vet är tagen.. mitt liv är inte bra i denna stund... åt även kebabtallrik på kebabcity igåe... fan ja som inte har ätit kebab o strips på 3 veckor... jag bröt min trend..... blev fan bjuden på allt igår också... helt jävla fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0