Mitt underbara tema på firefox!!!


Så snyggt;)



Idag blev ingen skola... stupade imorse.... jobbat en hel vecka utan lov så detta fick bli min lovdag.... har ju jobbat minst 7 timmar varje dag sen lovet kom igång.... såå jag fick bli ledig idag... Idag ska jag ut på två prommisar.. först en nu i solen också en ikväll med broder min... hoppas detta kan hålla i sig... men de är så svårt att komba när man jobbar. hade man inte gjort de så hade det ju varit mkt enklare och man hade haft mer ork att gå ut och gå också. Ska också göra klart lite saker i skolan som egentligen var meningen att det skulle bli klar under lovet.... NEJ NU SKA JAG såsal ite på internet sedan sticka ut...... rockar madonna i mina högtalare... underbart- CELEBRATION!!!!! fick en dålig känsla när jag vaknade imorse,,, ja ville ta en stick till lturkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0