Ölürüm SANA!!

Död...död fisk.. haha såg sjukaste filmen igår, blindness hette den... Fyfan, den handlade om att alla blev blinda men ingen visste varför, alla trodde de som blev blinda hade ett virus så de blev instängd i en byggnad allihopa. De utanför skickade in mat till dem i byggnaden, "kungarna" i byggnaden tog över maten och sa att man  fick köpa den av dem för värdesaker. När värdesakerna tog slut fick man skänka sina kvinnor på avdelningen, mat i utbyte mot sex. En kille tyckte en kvinna var död som en fisk i sängen och dödade henne.. Vilken jävla sjuk film........

Är i alla fall död idag med, skulle kunna sova hela dagen, men gör ja de så får jag sån jävla ångest. Hur fan ska jag kunna skriva bra på nationella imorgon.. Kommer ju hänga med ögorna.. Jag som trodde att dessa två lediga dagar skulle göra mig frisk så jag kunde va frisk och kry imorgon på jobbet.....å hela helgen..,. Iallafall så jobbade jag tre timmar igår och fick en UNDERBAR NYHET:d:d:d:d::d LIVET ÄR PERFEKT.. Nu äre ba o fixa visum till veli för nu börjar allt ordna upp sig:) Underbart. Syster klarade dessutom teoriprovet idag, efter si så där 6 år utan körkort,.... bra gjort.. haha men besserwissen var ändå inte nöjd över att få samma summa som mig på provet... haha hon trodde att hon skulle få full pott gumman, men de är ju olika svårheter på proverna så antar att hon fick de svårare eftersom hon har ju nötit teorin så jävla mycket. Nu väntar jaa på att vet ska komma på fest msn så jag kan se gubben min. SNART EN MÅNAD KVAR CET... LÄNGE LEVE VÄLFÄRDEN... ELLE??? nee...

Nu ska jag såsa til mig lite.. kan inte se ut som ett lik....Fan vad jag hatar när hundar bajsar ute på fel platser, speciellt när man inte har med sig en bajspåse också åker folk förbi och ser att jag inte tar upp bajset.. .... men hatar å  ta upp varm hundskit.... haha idiot morre bajsade tre gånger på öppenplats... fan oxx..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0